Verzendvoorwaarden

Verzendkosten Nederland €5,-. Boven de €75,- gratis verzending
Verzendkosten België €5,-. Boven de €75,- gratis verzending

Verzending gebeurt via PostNL of GLS.

Alle bestellingen worden in principe binnen 2 werkdagen verzonden*

(* wij handelen alleen met voorraad artikelen, Het kan echter voorkomen, dat er iets mis gaat, of bij ons, of bij de transporteur, Laat het ons weten, wanneer u na 2 dagen niets gehoord heeft, Wij lossen het dan direct op)!

RETOURBELEID

Je kunt items van je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. We zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk je geld terugkrijgt.
Er zijn slechts een paar zaken die je even moet weten:
Omruilen kan helaas niet. Je kunt het item wel opnieuw bestellen (en het andere terugsturen).
Retourkosten komen voor onze rekening als er iets mis is met het artikel. Retourkosten komen voor rekening van de klant, wanneer de artikelen in orde zijn, maar de klant spijt heeft van zijn bestelling.
De items die worden geretourneerd zijn jouw verantwoordelijkheid tot ze terug in ons bezit zijn. Het handigste is hierbij om onze retourhandleiding te volgen, over hoe ze te beschermen tegen schade en slijtage.
We betalen de items terug tegen de prijs waarvoor je ze hebt gekocht – ook items gekocht in de uitverkoop.
Alle goederen worden geïnspecteerd wanneer we ze terugkrijgen.

Volg de volgende, eenvoudige, stappen om snel en gemakkelijk een of meerdere artikelen uit je bestelling aan ons terug te sturen:
Stop het artikel terug in envelop of doos waarin dit werd geleverd, zodat het onderweg niet beschadigd raakt.
Schrijf de retourreden op de factuur.
Plaats de artikelen en je factuur terug in de envelop of doos waarin dit werd geleverd.

Neem contact met ons op: info@asterics.nl voor een retourzegel!

Nederland: Lever het pakket aan bij de dichtstbijzijnde GLS, of DHL of PostNL Parcelshop. Het is belangrijk dat je een bewijs van retournering krijgt. Pakketjes bezorgd door DHL dienen geretourneerd te worden via DHL. Pakketjes bezorgd door PostNL dienen geretourneerd te worden via PostNL.

KAN IK EEN ARTIKEL OMRUILEN?

Nee, het is helaas niet mogelijk om een artikel te ruilen bij ons, maar je kunt altijd een nieuwe bestelling plaatsen om het gewenste artikel te krijgen.
Het artikel dat je niet wilt houden kun je gemakkelijk terugsturen naar ons en wij zullen vervolgens het bedrag aan je terugbetalen.
Volgens de wet heb je 14 dagen de tijd om een artikel te retourneren aan ons, maar wij bieden als extra service 30 dagen retourrecht aan.

HEBBEN JULLIE MIJN RETOURPAKKET ONTVANGEN?

Je ontvangt een e-mail zodra wij je retourzending hebben ontvangen in ons magazijn of jij hebt aangetoond dat de retourartikelen aan ons zijn verzonden.

WANNEER KRIJG IK MIJN GELD TERUG?

De terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je gebruik hebt gemaakt van je herroepingsrecht. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de retourartikelen hebben terugontvangen of je hebt aangetoond dat de retourartikelen aan ons zijn verzonden. Je ontvangt een e-mail zodra wij je retourzending hebben ontvangen in ons magazijn of jij hebt aangetoond dat de retourartikelen aan ons zijn verzonden.
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen in ons magazijn of jij hebt aangetoond dat de retourartikelen aan ons zijn verzonden, betalen wij je het volledige bedrag terug, inclusief de verzendkosten door ons in rekening gebracht voor de geretourneerde producten in het geval je de gehele bestelling retourneert. De verzendkosten zijn een standaardbedrag dat niet afhankelijk is van het aantal bestelde producten. Daarom betalen wij geen verzendkosten terug als je slechts een deel van jou bestelling retourneert.
De terugbetaling vindt plaats direct nadat we jouw gegevens ontvangen hebben. Let erop dat je ons per mail het rekeningnummer voor retournering van je geld doorgeeft.
Wanneer wij een retour ontvangen zullen wij zelf ook contact opnemen voor de terug storting van je geld.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0,00

Selecteer een Afleverpunt

Zomervakantie

Wij zijn gesloten van 18 juli t/m 18 augustus. 

Uiteraard kunt u wel een bestelling plaatsen echter word deze vanaf 19 augustus in behandeling genomen!

× Hoe kan ik je helpen?